Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Berkatalah kalbu yg rindu


Berkatalah kalbu yg rindu

Angin petang yg berhembus
bawalah rasa seni kasih dari hatiku
serahkanlah pada kalbu dia yg kurindu
katakan aku tersangat cinta padanya
katakan juga padanya
malam yg akan tiba
bagai kegelapan yg membawa hiba
aku bagai berada dalam gua paling sepi
pilu tanpa belaian sayang

angin yang menyentuhi dirimu
itulah aku yg sedang merayu
deru ombak di pantai tanpa henti
itulah aku yg menyebut namamu di hati

indahnya andai jiwa mu hadir pada jiwaku
bagai bulan menyinari malam
bagai suria menerangi siang
kita bercinta semurni-murni cinta
moga kita nikmati bahagia paling bahagia .

Sani
26.4.2012.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.