Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Sabtu, 26 Januari 2013

CATATAN CINTA BUAT SAYANG

CATATAN CINTA BUAT SAYANG

BIAR PAYAH YG SANGAT
TIDAK AKAN PERNAH AKU PATAH SEMANGAT
MENCINTAIMU SESUATU YG INDAH
MERINDUIMU AKU TIDAK PERNAH LELAH
BIAR AKU SERING DISERANG RASA PILU
NAMUN AKU TERUS MENYANGI DIRIMU

PERKASIHAN INI BUKAN SATU MAINAN
SELAMANYA TETAP MENJADI HARAPAN
CINTAMU BAK REMBULAN
TERSEDAR JUGA OLEH KU
MUNGKIN AKU HANYA LAYAK BERANGAN
BAK PUNGGUK MERAYU SABAN MALAM
WALAU AKU DALAM MIMPI YG PANJANG
TAPI AKU TELAH MERELAKAN
MENCINTAIMU HINGGA SEPANJANG ZAMAN ...

Sani
19.12.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.