Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Alam Asmara

Alam Asmara

Sejenak aku di dunia hayalan
bersamamu dalam asmara syahdu
aku membelai mesra kasih sayangmu
kau membelai manja kasih sayangku
deti-detik itu kita bagai di awan-awan
kita seperti sepasang burung cinta terbang di alam bebas
kita hinggap di mahligai pelangi
kita berdua-duan di sebuah kamar rindu
syahdunya saat itu
ku cium hatimu bertalu-talu
jiwaku erat dalam pelukanmu
bahagianya kekasih cinta di saat itu
bagai berada di alam nyata
tapi hanya mainan gelora rasa

Andai sayang sudi melangkah kealam realiti
Itu sebenarnya ku nanti-nanti
kita berkasih sejujur hati
kita berpeluk dalam dakapan cinta sejati
bersama berdoa pada Ilahi
moga berbahagia sehidup semati ...

Sani
6.6.2012.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.