Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Isnin, 28 Januari 2013

SEDANG RINDU

SEDANG RINDU

Lagit hitam kegelapan
tiada bulan tiada bintang
suasana semakin sunyi
sesekali suara kenderaan meraung lemah
aku juga menjadi sepi
wajah mu tiba2 hadir menemani rasa rinduku
aku tidak rela untuk melelapkan mataku
aku tidak mau berpisah dgn bayanganmu
andai aku terlena
mungkinkah sayang hadir dalam mimpiku.

Sani
27.1.2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.