Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Catatan cinta untuk Sayang


Catatan cinta untuk  Sayang

Bicara ini khas untuk jiwamu
datang dari kalbuku yg bersih

sebenarnya kita telah berkenalan
tapi aku mahu lebih berkenalan
sebenarnya kita telah berkawan
tapi aku mahu bukan sekadar menjadi kawan

sebenarnya aku rindukan perkasihan
aku terlalu ingin bersamamu di alam percintaan

pasti sayang pernah melihat panorama di lautan
ombak tidak berhenti membelai pantai
bagai ombak itu keinginan cintaku
merayu dan merayu kesudian cintamu
semulajadi dan tidak berhenti

andai ada kesudian kasih di hatimu
katakanlah segera padaku duhai sayang
aku tidak sabar ingin mendengarnya

tahukah sayang!
setiap bicara tulisanmu yg ku temui
ku baca berulang-ulang kali
terbayang-bayang manjanya bibirmu bersuara
begitulah aku di lamun cinta
begitulah aku di lamun rindu
ku ilusikan wajahmu
setiap detik waktu terus bersamaku

pernahkah sayang!
menyebut namaku di dalam hatimu
seperti hati dan bibir ku
yg selalu menyebut namamu
betapa hebatnya cintaku padamu

hingga bertemu lagi
ingin ku ulangi
aku cinta padamu
telah bermula dan selamanya ...

aku yg tersendiri bersamo mimpi dan ilusi
Sani
27.7.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.