Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Sebuah Pengertian Tentang Hati

Sebuah Pengertian Tentang Hati

Indahnya pertemuan kita
indah juga perbualan antara hati dengan hati
jujur tanpa bersembunyi

rasa cinta yang tersembunyi
biar tanpa ucapan bibir
ada suara seni yang berbicara
sedang bertunas kasih sayang yg syahdu

bertakhta kenangan ini di kalbu
selamanya dari waktu ke waktu
bersama detik nafasku
aku tidak berdaya menyekat rasa rindu

maafkan aku ...
andai catatan ku ini
tidak disenagi olehmu.

Sayang! kau tetap di hatiku
Sani
25.5.2012
Kuala Lumpur.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.