Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Hanya surat cinta dari perindu


Hanya surat cinta dari perindu

Setiap malam dan siang
beribu kali hatiku menyebut namamu
sepanjang waktu
aku menanti-nanti kata cinta darimu
ku tahu tidak mungkin kau akan mencintaiku
tapi aku terus dalam rindu mengharapkan kasihmu

tika aku dalam sepi
setiap kali ada msj dalam fbku
aku rasa dikau yang berkata cinta padaku
tapi aku terharu
itu hanya bicara teman2ku
dan kadang hanya gurauanmu

apakah ada perlakuan salahku
buat dikau singkirkan aku dari rasa sayangmu
atau kerana aku insan yang tidak berharta
atau kerana kerana rupaku yang tidak seperti
buat aku tidak di sukai

tika malam yang sunyi
bayu mencuit bahuku
terasa bagai setuhan jarimu
tapi itu  hanya hayalanku

sering bibirku menyebut namamu
itu bukan tidak sengaja
aku sengaja begitu
terasa satu keindahan bila ku sebut namamu

apa pun yang terjadi
aku bermohon pada Ilahi
berbahagialah dikau selamanya

Sani
15.7.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.