Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 31 Januari 2013

Cinta dari seorang lelaki

Cinta dari seorang lelaki

pertama kali aku mengenali dirimu
aku telah mencintaimu
namun aku bukan yg terbaik untukmu
moga2 sayang menemui teman pengganti
yg sewajarnya dgn kecantikan
dan keindahan budi sayang
lupakanlah kekecewaanku
kerana aku rela berteman derita
untuk sayang menikmati hidup bahagia.


Sani
31.1.2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.