Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Aku mencintaimu


Aku mencintaimu

Di sana kau membisu
di sini aku merindu
aku jadi pilu
kau singkirkan aku dari hidupmu
bagai ada sembilu-sembilu
sedang ganas menikam kalbuku

ku merenung langit yang biru
inginku ukirkan namamu
kaulah wanita kecintaanku
sayangnya aku tidak mampu

tiada daya milikku
untuk aku terbang kedaerah kehidupanmu
aku hanya anak bumi yang berdebu
aku sendiri tidak tahu
kenapa aku telah mencintaimu
aku cuba untuk melupakanmu
tapi mustahil kata hatiku .

Sani
23.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.