Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Cinta selamanya


Cinta selamanya

"aku cinta padamu"
biar pun berkali-kali
aku tetap tuliskan juga di sini
kerana hatiku akan tersangat sakit
andai aku berhenti berkata cinta padamu
biar orang sering berkata
cinta itu bukan pada kata-kata
cinta itu bukan pada tulisan
tapi hatiku punyai alasan tersendiri
untuk aku berbuat begini
jiwaku rasa puas
kalbuku rasa syahdu
seketika tenang jua gelora rindu
bila aku menulis untuk tatapan jiwamu

andai di detik ini
sayang tidak punyai kesempatan untuk membacanya
bacalah di waktu-waktu yang akan datang
aku ingin sayang tahu
cintaku pada mu tidak mengira waktu
di sepanjang hayatku
"aku cinta padamu"

Sani
9.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.