Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Selasa, 29 Januari 2013

SURAT CINTA BUAT SEORANG GADIS

SURAT CINTA BUAT SEORANG GADIS

Terasa sangat bertuah
pertemuan alam maya dgnmu
buat jiwaku di lamun syahdu
aku tidak mendambakan kecantikan wajah
tapi takdir menemukan aku dgn mu
dikau sungguh ayu

nyata bertunas di hatiku
ketulusan cinta padamu
tapi aku tahu
aku diluar dari mimpimu
tapi tidak mengapa
aku tidak menyalahkanmu
aku akur dgn realiti alam
aku insaf siapalah diriku

bayu berhembus lembut malam ini
membelai syahdu jiwaku
buat aku terlalu ingat padamu
sebenarnya aku tahu
aku tersangat rindu padamu

malam ini entah mengapa
terbayang wajahmu memakai pakaian warna merah jambu
dikau bersimpuh dgn manja
di katil sebuah kamar pengantin
oh! ....
siapakah terpilih menjadi kekasih cintamu
moga2 dikau berbahagia dgn pilihanmu

tahukah sayang
malam ini rinduku berteman pilu
biar apapun terjadi
cinta di hatku tak mungkin terlerai ...


Sani
29.1.2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.