Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Sabtu, 26 Januari 2013

Pertemuan syahdu ...


Pertemuan syahdu ...

Di hujung waktu
tikaku meniti titian senja
sayang datang dan memeluk hatiku
berbicara tentang kasih sayang
berbicara tentang rindu

terbit jua rasa cinta di hatiku
biar tidak terucap dibibirku
tapi seluruh jiwaku sangat merasa
sebenarnya aku mulai merindui dirimu
sebenarnya aku telah mencintai dirimu

maafkan aku kerana membisu
cintaku bagai rembulan purnama
biar tidak bersuara
tapi bersinar cahaya

sayang lihatlah keindahan bulan
ku pilih menjadi perlambangan cintaku padamu

andai ada awan hitam menutup wajahku
hentikan sedu tangismu
moga moga masih ada waktu
kesempatan untuk cinta kau dan aku
begitu syahdu pertemuan di hujung waktu .

Sani
6.11.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.