Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Kekasih !

Kekasih !

aku cinta padamu
ku cium kasihmu
ku peluk sayangmu

di sepanjang riwayat hidupku
aku syahdu dalam ketulusan asmaramu
belaian cintamu sungguh istimewa

keluarlah dikau dari alam ilusiku
datanglah pada alam realitiku
di sini aku tersangat rindu padamu
lelah jiwaku menantimu
kini aku sedang pilu .....

Sani
16.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.