Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Maafkalah aku Sayang


Maafkalah aku Sayang

Detik demi detik waktu berlalu ...
biarpun aku hanya di sentuhi bayu
bayangan wajahmu sedang menemani
di alam seni ilusiku
aku bagai di belai kasihmu
sering hatiku dan hatimu
lena bersama di kamar rindu hayalanku

berdebar-debar denyut nadi di dadaku
andai dapat dikau rasai
aku sedang menahan rasa cintaku padamu
kerana aku tahu
kehidupanku terlalu kerdil
untuk aku melafazkan kata cinta padamu

izinkanlah aku memanggil Sayang padamu
sebenarnya itulah panggilanku
dalam rindu-rinduku padamu
maafkanlah aku
andai itu menjadi satu kesalahan
dan aku rela menerima apa jua hukuman

andai nanti kita bertemu
inginku cium matamu dengan mataku
dan hatiku akan berbisik pada hatimu
" maafkanlah aku kerana telah mencintaimu "

Sani
15.7.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.