Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Menjelang 6 Jun 2012


Menjelang 6 Jun 2012

Seketika lagi ulang tahun kelahiranku 
berkali sudah tarikh ini ku temui
betapa besar limpah kurnia Mu Ilahi
teramat syukur aku pada Mu

Nafasku terus berdenyut
Moga aku terus beriman pada Mu
Permudahkanlah aku kejalan kebenaran
Jauhilah aku dari jalan kesesatan

Perkenankanlah aku pada syurga MU
hindarkanlah aku dari neraka Mu

Sani
5.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.