Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Ahad, 27 Januari 2013

CINTA TIDAK TERBATAS WAKTU

CINTA TIDAK TERBATAS WAKTU
Pada tubuhku
ada jiwa yg lembut dan syahdu
wajahku mungkin agak kasar
namun sentuhan cintaku tetap syahdu

dalam kamus cintaku
bila aku sudah berkata cinta
aku terus mencintai
tanpa putus asa
tanpa memaksa
ku pujuk dan ku pujuk hingga berjaya

aku suka melihat sejarah air jernih yg lembut
jatuh menitis di atas batu yg keras
akhirnya terbelah jua batu itu

mungkin bukan sekarang
namun di suatu detik nanti
aku sering bermimpi
untuk lena dalam pelukan kasihmu
wahai sayangku
aku sering berusaha
aku sering berdoa
cintaku padamu tidak terbatas waktu.

Sani
27.1.2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.