Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Sabtu, 26 Januari 2013

Hanya mampu berilusi


Hanya mampu berilusi

Aku ingin memiliki cintamu
namun semakin kuat keinginanku
terasa semakin jauh untuk aku mencapainya
antara dikau dan aku terlalu berbeza
aku bagai sebutir pasir di tepi pantai
dikau bagai rembulan indah di langit tinggi
malam-malam sunyi
kuterasa cahayamu menyentuhi hati
namun itu hanyalah ilusi ...
aku terus tersendiri  ...
terpenjara di kamar rindu yang sepi .

Sani
8.9.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.