Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Selamanya Cinta


Selamanya Cinta

aku telah merinduimu selamanya
walau dikau tidak pernah mengingati daku
aku telah kasih padamu selamanya
walau dikau tidak pernah sayangi daku
aku telah cinta padamu selamanya
walau dikau tidak cintakan daku

dalam mimpi
dalam ilusi
aku sering bertemumu
indahnya ceritera ombak pantai asmara

bersalahkah aku pada dirimu
maafkan aku andai itu menjadi kesalahan
hukum lah aku
aku rela menerimanya
tetap ku cari syahdu dalam duka pilu itu

mungkin aku akan di hukum sepanjang hidupku
kerana sepanjang hidupku
aku tidak mampu menghapuskan  rasa cinta di hatiku padamu

andai aku tiada lagi
tuliskanlah pada nesan pusaraku
akulah lelaki yg mencintaimu ...
disaat itu ...
sudikanlah ...
membaca ayat2 kitab suci buat menemani ku ...

Sani
27.5.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.