Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

SALAM RINDU


SALAM RINDU

Salam kerinduan ...
di satu sudut Kuala Lumpur
alam kelihatan redup
matahari berselimut di balik awan
udara sejuk menyentuhi tubuh
damai tapi pilu

Namun aku dalam rindu
terlalu ingin bertemumu
terlalu ingin bersamamu

Di manakah bunga kecintaanku
aku ingin menjadi rerama bertuah
membelai keindahan warna kelopakmu
menikmati wangian istimewa kemanisanmu

Aku ingin hinggap di kamar paling indah
di istana cinta milikmu yang begitu murni

Andai aku di awan-awan mimpi
di manakah realiti
dirimu sayang entah di mana
tapi terasa terlalu dekat di hati.

Sani
17.7.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.