Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Merinduimu satu keindahan


Merinduimu satu keindahan

walau tiada lagi bait2 cinta ku tuliskan di sini
itu bukan bererti cinta tiada lagi
cinta di hatiku tidak pernah berhenti
cintaku merinduimu sepenuh hati

tapi aku tersangat yakin
berhenti menulis hasrat cinta padamu
sesuatu yg tidak mungkin

tahukah sayang ?
bila kupendamkan rasa cintaku
nafasku terlalu sakit untuk bernafas

dan aku begitu damai
sedang mencatat bait demi bait
rasa cinta dari jiwaku buat tatapan jiwamu
batinku terasa kau begitu hampir dgn diriku

tidak pernah aku rasa kesal
aku telah menjadi seorang perindu
aku begitu bangga
merindui seorang wanita sepertimu.

Sani
3.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.