Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Adakah aku di hatimu


Adakah aku di hatimu

Pernahkah terlintas ingatanmu padaku
di sudut paling kecil hatimu
sesekali mungkinkah ada rindu untukku
tersebutkah namaku di bibir comelmu

aku sering terasa setuhan suara kasih darimu
membelai mesra jiwaku
udara yang mengeliligiku
bagai nafasmu berhembus pada kalbuku
dan aku menjadi perindu
kekadang tanpa ku sedari
lidahku menyebut-nyebut namamu

maafkan aku tanpa izinmu
aku telah mecintai dirimu sepenuh hatiku
janganlah dikau tanya aku
kenapa aku mencintaimu
aku sendiri juga bertanya begitu
namun jawapan tidak kutemu
aku hanya tahu
aku telah mencintaimu.

Sani
26.4.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.