Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Sayang !

Sayang !

mungkin wajahku agak garang
tapi aku seorang yang penyayang
bila kau telah mengenali aku
di saat kau kesusahan
di saat kau ketakutan
kau akan rasa tenang
kau akan rasa selamat
berada bersamaku

aku bukan memuji diri
aku hanya menyatakan kebenaran
aku pemilik cinta yg istimewa
khas buatmu Sayang ...

catatan ini di temui dalam dairi seorang lelaki
setelah seminggu dia kembali menemui Ilahi
untuk siapakah  catatan ini di tujukan ....

aku yg tersendiri bersamo mimpi dan ilusi
 
Sani
26.7.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.