Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Bertemu Kasih


Bertemu Kasih

Di suatu sudut bernama kembara kehidupan
takdir telah pertemukan kita
tidak tersangka ...
itu pertemuan kasih
di situ bertunas rasa sayang
di situ bercambah rasa rindu
segalanya bermain di hati
itukah yang dikatakan cinta
datang sekelip mata
dan terus melekat di jiwa
biarlah apapun caranya kita bersua
namun telah jadi ingatan selamanya

ingatkah dikau padaku
atau aku tiada dalam hidupmu
seperti angin lalu dan berlalu

aku tidak tahu pada dirimu
aku hanya tahu pada diriku
ada cinta paling istimewa di hatiku
Itu khas untuk dirimu ...
aku berdoa ....


begitulah kisah..
sehelai rumput di bumi
telah merindui keindahan lukisan awan
munkinkah menjadi sebuah kenyataan ..


sebuah karya hati
Sani
13.5.2012.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.