Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Kekasih Cinta


Kekasih Cinta

Pabila jari-jemariku menaip bait-bait cinta
buat tatapanmu kekasihku
rinduku menjadi syahdu
tubuh ayumu terasa dekat denganku
bagai ada sentuhan mesra sedang erat memeluk jiwaku
terasa begitu manja belaian kasihmu
membawa aku kealam keindahan asmara
biar dikau nun jauh dari mata
dirimu bagai bersama di hati

di suatu detik masa yang akan tiba
moga ada jodoh untuk kita
andai ada razeki untuk kita
cahayamata yang pertama
aku mahu seorang puteri seidah rupa dinda
kalau dinda setuju
inginku namakan Puteri Cinta Maisara
namun terserahlah padamu dinda
aku tersangat bahagia bila melihat kau bahagia

jauh aku mengembara dalam ilusi jiwa
namun aku sangat damai di alam yang ku cipta
hulurlah tanganmu sayang
inginku terus bersamamu
siang dan malam di kamar cinta .

Sani
20.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.