Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Sayangku !


Sayangku !

paras wajahmu sejujurnya cantik di hatiku
hati budimu sungguh menggoda jiwaku

aku terasa malu untuk berkata sesuatu padamu
tapi aku terlalu didesak kalbuku
bersama waktu berlalu
aku jadi rindu padamu
berkenalan denganmu
semarak rasa cinta lahir di hatiku
cinta itu menuju pada dirimu

maafkan aku !
andai bicaraku meresahkan dirimu
aku tidak berniat untuk memalukan dirimu
aku berbicara denganmu
kerana aku sangat terkilan andai kau tidak tahu
tetang sebuah cinta yang ada di hatiku

andai kau sudi bertemu cinta denganku
tersangat gembira jiwa ragaku
aku teramat syukur menunggu saat itu
mungkinkah saat itu berlaku

syahdunya doa-doa ku
ku sebut-sebut namamu setiap detik nafasku.

Sani
15.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.