Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Khamis, 24 Januari 2013

Berbicara dengan hati


Berbicara dengan hati

Aku telah terpaut kasih padamu
aku lalui malam sepi bersama bayanganmu
dalam jaga aku bermimpi
terasa kasihmu ada di sisi
tapi sebenarnya aku tersendiri

suara manja wanitamu
sungguh damai menjadi santapan jiwa
senda guraumu sungguh mempersona
hati lara menjadi bahagia

ingin ku miliki keindahan ini
sayangnya tanganku bagai dihiris duri
ku sedar kekurangan diri
sabarlah duhai hati !

biar longlai ku cuba berlari
moga ada saatnya nanti
ku cium cintamu dalam realiti.

teman kasihmu
Sani
7.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.