Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Sabtu, 26 Januari 2013

Kekal di hati

Kekal di hati

Aku tersangat mencintaimu
namun dgn terpaksa
aku menerima hakikat
aku bukan pilihanmu

sebagai manusia biasa
aku tidak terlepas dari rasa kecewa

andai aku camar di lautan
akukan terbang jauh2 kehujung dunia
mencari dunia paling sunyi
dan aku akan bersendiri

namun aku manusia biasa
aku masih berada di sini
pasti sering melihat kelibat wajahmu
dan aku terus di amuk rasa rindu yg pilu

telah ku simpan potretmu dihati
tidak akan luntur sepanjang hayatku.

Sani
24.1.2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.