Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Sabtu, 26 Januari 2013

Hati berbicara

Hati berbicara

seperti hari2 selalunya ...
kubuka fb dan melihat kotak msj
namun aku sering kecewa ...
bicara darimu ku nantikan
tapi tiada bicara itu ...
namun aku tidak menyalahkan dirimu
mungkin dikau tidak memahami cintaku
atau, walaupun engkau memahami
mungkin tiada kasih darimu untukku
aku akur ...
cinta tiada paksaan ...

dan aku menjadi semakin sedar
siapalah aku di sudut mata hatimu ...

pujangga terpinggir

Sani
7/1/2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.