Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Isnin, 28 Januari 2013

KEKASIH RINDUKU

KEKASIH RINDUKU

Malam menjelma lagi ...
ku lalui jalan2 di alam maya
mencari2 di mana sayang berada
ketika sampai di pintu hati mu
jari jemariku terkunci
terasa aku tidak layak menulis kata cinta padamu
rasa cinta terus terpendam di hatiku

sayang cantik dan baik
sayang patut di miliki lelaki kacak , baik dan berharta
dan aku kembali ke laman rinduku
aku rela jiwaku menangis sepanjang hidupku
cukuplah aku hanya memiliki rindu padamu
kerana itu termampu buat insan sepertiku

moga2 berbahagia dirimu sayang
dikaulah kekasih rinduku ...


Sani
28.1.2013

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.