Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Sedang rindu ...


Sedang rindu ...

andai satu masa aku di izinkan
tersangat ingin hatiku berbisik pada hatimu
sesungguhnya aku tersangat cinta padamu
biarlah telinga dan matamu menjadi saksi
biarlah jiwamu merasai ...
getaran kasih sayang dari denyut nadiku ...

di kala malam ...
tubuh kita berjauhan
kita begitu dekat dalam syahdu asmara kalbu

aku sedang berbicara denganmu
aku sedang rindu .......

Kekasihmu
Sani
27.6.2012

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.