Nukilan2 dalam blog ini tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran. Sila link kalau anda berminat .

Bisikan hati

aku bukan insan terbaik untuk menjadi kesayanganmu
biarkanlah aku hanyut bersama buih-buih ombak lautan mimpi
aku hanya bayu laut tika senja
kian hilang dalam kegelapan malam
tiada lagi camar terbang-riang
tiada lagi keindahan ukiran awan
segalanya kusimpan di dalam hati
menjadi tangisan di hari-hari kulewati


Sani

Jumaat, 25 Januari 2013

Lelaki Cinta

Lelaki Cinta

Dalam malam gulita
seorang lelaki cinta
berbicara pada alam yang membisu
menyeru nama gadis yang di rindu

aku sedang memanggil jiwamu
hadirlah di kamar hatiku
aku ingin bersamamu
menikmati keindahan malam yang syahdu
bernafas dalam asmaraku dan asmaramu

angin senja yang memeluk tubuhku
bagai cintamu mendapingi diriku
hayalan mesra ciptaanku
membawa aku kealam ilusi kasihmu

Duhai gadis cinta
dapatkah kau merasai
suara halus cintaku
di setiap sudut hatimu
merayu dan merayu setiap waktu .

Sani
17.6.2012 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.